pondělí 31. prosince 2018

,

Klářiny knihy - Funko Pop speciál 2018

3 komentáře:

  1. Ahoj Klára....som.mamina 14 ročnej Viktórii ktorá je tvoja veľká obdivovatelka...Viki ako aj ty miluje knihy a nestíham jej pomaly kupovať ... Čo číta knihu za knihou...Neviem či vôbec si to prečítaš neviem či mám spavny email ale skúsim... Viki miluje knihu Eleonór a Park a už ju prečítala viac krát...preto sa ťa chcem opýtať kde by som mohla zohnat figúrky Funko pop Eleonór a Park..možno si ty kúpila vo svete...Aj Viki bola v Londýne a moc sa jej páčilo.. ide mať 14.rokov v auguste a keby som zohnala tie figúrky bol by to krásny dar... Dakujem krásne za tvoj čas ...že si si prečítala moje prianie..Prajem ti aby sa ti darilo...občas keď mám čas a Viki pozerá tvoj blog tak pozriem aj ja...S pozdravom mamina Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám funko pop ráda. Dokonce do té míry, že je mám doma úplně všude. Dokonce i v koupelně. Kvůli funko pop jsem si u www.top-koupelny.cz/kategorie/koupelnove-skrinky-57/ pořídila koupelnovou skříňku do koupelny, abych je tam na ně mohla postavit a užívat si pohled na ně. Super věc, mám to fakt ráda: )

    OdpovědětVymazat
  3. Funko jsou super. Ale bohužel na ně doma nemám stejně jako na knihy místo, tak se teď zbavuji sbírky. Kdybyste něco chtěla, tak mi napište a pošlu vám soukromě seznam. Knížek se taky zbavuji, ty mi nahradí audioknihy. Holt to už není jako u mámy v pokojíčku, malá garsonka prostě není nafukovací. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)