neděle 14. prosince 2014

, ,

New books - Z předvánočního bazaru

Zdravím, mí milí čtenáři!
Dnes, v den třetí adventní neděle, jsem se rozhodla navštívit Předvánoční dobročinný bazar pořádaný nakladatelstvím CooBoo. Prodávali cizojazyčné (!) knihy za zlomek normální ceny, a tak jsem tam nesměla chybět! Celá natěšená jsem čekala před dveřmi kavárny, v níž se měl bazar odehrávat. Po chvíli nás všechny konečně pustili, a musím říct - byla to ,,makačka'' dostat se ke knihám, které jsem chtěla. Na malý stůl s knihami nás tam bylo opravdu hodně. Ale i přesto jsem nadšená z mých nových kousků, které vám hned ukážu v celém článku! :)






Tak tady jsou! Všechny jsem si chtěla přečíst, ale neměla jsem odvahu (a přiznejme si to, někdy jsem i zapomněla :D). Jsem ráda, že jsem našla tyto kousky, jenom mě mrzí, že jsem nestihla vzít Delirium od Lauren Oliver a Pusheen The Cat (ano, i to jsem chtěla!). 



Musím se přiznat, že nad knihou Across the universe od Beth Revis jsem váhala asi tři roky. Je to z daleké budoucnosti, dystopie, což já úplně zbožňuju, a proto jsem se nakonec odhodlala k činu. :)





Out of the easy byla jasná volba. Od Ruty Sepetys jsem četla V šedých tónech, a tahle kniha taky vypadala dobře. Mám takový pocit, že je z padesátých let. Tohle je jedna z knih, jež jsem jaksi zapomínala kupovat. Ups! 



Asi před dvěma dny jsem u knihy The 100 od Kass Morgan četla, že je jednou z mála, kde je seriál lepší. Já to ale určitě vyvrátím! Nikdy nebude nic lepší než kniha! I když neznám moc příběh, tak to určitě bude super. 



A nakonec kniha s názvem Second chance summer od Morgan Matson, od níž právě teď čtu knihu Since you've been gone a líbí se mi, tak jsem ji chtěla zkusit. Pamatuji si, jak se mi už v knihkupectví líbila, ale moje sestra ji okomentovala slovy, že je to ,,zase nějaký zamilovaný brak'' . No ano, nemá ráda zamilované knihy. :D Tak uvidíme, jestli bude mít pravdu! 

A co vy? Byli jste někdo na bazaru? Četl jste někdo tyto knihy? 





5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ti to vyšlo. Já dystopie moc nemusím :/ a ani takhle série mě nepřesvědčila ke přečtení :) třeba se jednou nějaká najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Já je právě úúúplně zbožňuju. Jojo, určitě se najde. :)
      Třeba Hunger Games? Četlas? :)

      Vymazat
  2. Across the universe jsem četla, je to sice dost předvídatelné, ale originální. První půlka knihy nebyla nic moc, ale pak se mi to zalíbilo :D.
    A na 100 se taky chystám, ale pořád mě brzdí to, že jsem taky slyšela, že seriál je mnohem lepší, no, uvidíme :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, děkuji za názor! Tak dobře, snad mě to osloví. :) No právě, ale já budu ten vyvraceč! :D Seriály nikdy nemůžou být lepší! :3

      Vymazat
    2. Vůbec není zač :D.
      Jo, taky jsem toho názoru, ale právě se bojím, že ta stovka tak opravdu dopadne, protože jsem neslyšela jediný názor, že kniha je lepší než seriál...

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)