neděle 4. ledna 2015

,

Ohlédnutí za prosincem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Dnes jsem si vzpomněla, že jsem ještě neudělala ohlédnutí za prosincem, takže tady vám ho přináším! :)

Oblíbená kniha


Mezi nejlepší knihu minulého měsíce patří One Day, která byla opravdu dobrá a moc se mi líbila. Plusový bodík u mě dostává i film! :)




Oblíbený film


O prázdninách jsem nejenom četla, ale také shlédla spoustu, spoustu filmů, které přes rok kvůli nedostatku času zanedbávám. Můžu ovšem s jistotou říct, že vyvoleným je film Prokletý ostrov. Je to skvělý psychothriller, a ty já nejradši! :D




Oblíbená píseň


Když jsme v autě někam jeli, tak jsme si vždy pustili mix písniček od Coldplay, Imagine Dragons a OneRepublic, takže jakákoliv píseň od nich! Od Coldplay například - A Sky full of stars, od Imagine Dragons - Amsterdam a od OneRepublic - All the right moves. Třeba.




Oblíbený moment


V-Á-N-O-C-E! Čas s rodinou a koukání na filmy, čtení knih... A dalším momentem byly nákupy v Drážďanech!

Oblíbená činnost


Hodně času na čtení, psaní povídek, koukání na filmy... A musím se přiznat, že jsem si dokonce zahrála hru mého dětství - simíky! :D

1 komentář:

  1. Shutter Island se mi taky líbil, ono vesměs všechno v čem DiCaprio hraje je dobré. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)