čtvrtek 4. června 2015

,

Ohlédnutí za květnem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Přináším vám typické ohlédnutí za měsícem květnem (který tedy nebyl s tak jarním počasím, na které jsem se celou dobu těšila). Nicméně, tento blog přece není zaměřen na počasí, ale na knihy, takže pojďme na to!

Oblíbená kniha

U tohoto bodu jsem si jistá, která se stane tou vyvolenou. The Help. Tato kniha se mi neskutečně líbila, ani mi nevadilo, že jsem předtím viděla film (který mimochodem taky stojí určitě za zhlédnutí). Nádherná kniha se silným příběhem, která vás upoutá a vy se budete těšit, až budete zase číst dál a dál. S oslavnou famfárou oznamuji, že se zařazuje mezi nejlepší knihy, co jsem kdy četla.



Oblíbený film


S lítostí oznamuji, že jsem za tento měsíc skoro nic nezhlédla. Film, který se mi ovšem líbil a zůstal mi v paměti, je Pride. Pride je o skupině gayů a leseb, které se rozhodnout podporovat horníky, kteří byli v době 80.-90. let velmi utlačováni. Je to opravdu povedený film, na který stojí za to se podívat (už jenom kvůli krásnému Londýnu). Je to poučné, vtipné a někdy i smutné a dramatické.



Oblíbená píseň

 Všechno od Imagine Dragons - jak víte, v lednu tady BUDOU VYSTUPOVAT! Jo! A jelikož je to moje nejoblíbenější kapela (společně s Coldplay a OneRepublic), tak se strašně těším! 




Oblíbený moment

 Svět knihy, kde jsem si koupila dvě skvělé knihy. Návštěva Anglie se školou a mými úžasnými kamarádkami, kde jsem si taky koupila dvě knihy mimochodem. Bowling s rodinou. Návštěva ZOO. Bylo toho hodně... :)

Oblíbená činnost

Přidávání fotek na nový Instagram Klářiny knihy! Sledujte, komentujte, likujte! Budu moc ráda, když se mě na něco zeptáte, s radostí vám odpovím! :) Odkaz naleznete i napravo stránky.    

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com







 

 

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)