úterý 1. září 2015

,

Ohlédnutí za srpnem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Srpen - a tím pádem i celé prázdniny - jsou za námi, a nastupuje zase škola (ergh...). Pojďme se podívat na tradiční ohlédnutí!

Oblíbená kniha


Ajaj, tady je problém. Za tento měsíc mám rovnou dva favority, a to Only ever yours a Simon vs. The Homo Sapiens Agenda. Myslím, že tentokrát udělám výjimku a zvolím obě, protože každá kniha měla něco do sebe - jedna byla vtipná, jedna zase depresivní. Ale obě se mi líbily!



Oblíbený film


Tak tady zase nevím... Za tento měsíc jsem na moc filmů nekoukala, ale jednoho favorita bych asi našla, a to Kingsman: Tajná služba. Koukala jsem na to se ségrou a líbilo se mi to, mám navíc ráda herce Colina Firtha, celé to bylo takové typicky džentlmenovsky britské. :D





Oblíbená píseň

V poslední době se mi hodně líbí píseň King od Yours and Yours. Klip má taky velmi zajímavý a...prostě se mi líbí! :D



Oblíbený moment


Jazykový zájezd v Londýně, týden v Barceloně, setkání s kamarádkami... Je toho hodně. :)

Oblíbená činnost

Kromě čtení ještě poznávání měst jakožto turista. :)





0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)