pátek 17. října 2014

,

Co mám nového v tomto nabitém měsíci

Takže, už dlouho jsem sem nepřidávala žádné mé novinky, jdu na to!

Nejdříve - byla jsem na filmu Zmizelá. A musím říct...Och, bože! To je tak v-y-n-i-k-a-j-í-c-í film, opravdu! Je výborně natočený, napětí u něj stoupá a stoupá a člověk každou chvíli mění názory. Zmizelá je příběh o manželském páru, který zrovna slaví pětileté výročí. Když ovšem přijde manžel domů, jeho manželka není nikde k nalezení. Zmizela. Panebože, já to musím vidět ještě jednou! Omlouvám se, ale musela jsem se o to podělit. :)




Dále, omlouvám se, že moc nepřidávám, ale musím číst i povinnou četbu a stále se učím. Ale teď se budu pokoušet dočíst Gregor The Overlander a pak bych sem určitě dala recenzi. Budu jednoduše číst najednou povinnou četbu a moji knihu, protože to přece nejde, že bych četla jenom tu povinnou a na mé se vykašlala! Musím sem přece něco i přidávat! :D

A taky musím rychle číst, protože...



Je to tak! Včera, v den vydání, jsem musela rychle odběhnout do mého milovaného světa - do knihkupectví, kde jsem ji prostě musela koupit, protože se ségrou (to je jedna z mála knih, kterou čteme obě) jsme se na tuhle knihu hroozně těšily! A moc dlouho jsme na ni čekaly. Jenomže ségra se jí hned chopila a já teď budu muset čekat, než jí dočte! A věřte mi, je to obrovská bichle. Já vím, teď mám co číst, ale stejně, já jí budu chtít taky! :D

A nakonec- Hunger games se blííížíííí....

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)