neděle 19. října 2014

Co se stalo v Kapitolu - 6. kapitola


Zde je můj první pokus o nějaký příběh, tak mě prosím neodsuzujte, zkouším to! :) Příběh se odehrává v době, kdy byl Peeta zajat Kapitolem a byl týrán. Je vyprávěn z jeho strany. Všechna práva patří autorce Hunger games Suzanne Collins, v příběhu jsou i některé úryvky z knihy. Dejte mi vědět v komentářích, jestli to stojí za to! Budu ráda. :) 
P.S.: Kapitoly jsou vcelku krátké.

6. kapitola

,,Příliš nás pohltila hra na spojenectví s ostatními. Neměl jsem dovolit, aby nás rozdělili!'' vztekle jsem zíral na Caesara. ,,Ztratil jsem ji.''
(více v celém článku)

Caesar nezapomněl upřesnit, kdy přesně. ,,Když jsi zůstal při stromě, do kterého bily blesky, a Katniss s Johannou Masonovou se vydaly s drátem k vodě.'' Začínal mě rozčilovat. ,
,Nechtěl jsem to!'' vyhrkl jsem rozrušeně a tváře mě pálily. ,,Ale nemohl jsem se hádat s Beeteem bez toho, abych mu neprozradil, že se chystáme přerušit spojenectví. Jen co se drát roztrhl, rozpoutalo se šílenství.'' 
Znovu mě bodlo u srdce, kde Katniss zabírá velké místo. 
,,Vzpomínám si na útržky. Na to, jak jsem se pokusil najít Katniss.'' 
Pích. Bylo zvláštní její jméno vyslovit nahlas, a ne jen v hlavě. ,,Viděl jsem, jak Brutus zabil Chaffa.'' Na tenhle moment jsem si vzpomněl až po několika dnech. ,,Potom jsem já zabil Bruta.'' Úplně jsem to vytěsnil z mysli. Ani jsem si to tu noc neuvědomil. Prostě jsem vytasil nůž. 
,,Vím, že volala moje jméno. Vzápětí do stromu udeřil blesk a silové pole okolo arény...explodovalo.'' ,,To způsobila Katniss, Peeto. Viděl jsi to na záznamu,'' řekl Caesar. 
Musel jsem ji chránit! 
,,Nevěděla, co dělá. Nikdo z nás Beeteeho plánu nerozuměl. Na záběrech je vidět, jak se snaží přijít na to, co má s drátem udělat,'' odsekl jsem. 
Caesar zase otevřel tu svou namalovanou pusu. ,,Ale vypadá to podezřele.''  
Přestaň, Caesare! Přestaň! 
,,Jako kdyby byla celou dobu zapojená do plánu rebelů.'' Vztek mi naplňoval celé tělo, vyskočil jsem a díval se Caesarovi do tváře. Pěkně zblízka. ,,Vážně? A patřilo k jejímu plánu i to, aby jí Johanna téměř zabila? Anebo aby jí paralyzoval elektrický šok? Nebo bombardování Dvanáctého kraje? Nevěděla o tom, Caesare! Ani jeden z nás o ničem nevěděl, jen jsme se pokoušeli udržet se navzájem naživu!'' 
Caesar se mě pokoušel uklidnit, ale zároveň se brání. ,,Dobře, Peeto, věřím ti.'' ,,Fajn,'' řekl jsem. Zdálo se mi, jako bych se poprvé uvolnil po...Už ani nevím, po jak dlouhé době. 
,,A co váš mentor, Haymitch Abernathy?'' Ztuhnul jsem. 
,,Nevím, kolik toho věděl Haymitch.''  
,,Nemohl být součástí přísahy?'' navrhnul Caesar. 
,,Nikdy se o tom nezmínil,'' odsekl jsem. Caesar ovšem chtěl odpověď. Přesnou odpověď. 
,,Co ti říká srdce?'' Nechápal jsem, o co se snažil. 
,,Že jsem mu neměl věřit,'' přiznal jsem. ,,To je vše.'' 
Caesar mi potom navrhnul, že můžeme skončit. Ale já věděl, že to tak není

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)