středa 25. března 2015

,

The social media book tag

Zdravím všechny čtenáře!
Rozhodla jsem se udělat další tag (mimochodem, kdybyste o nějakém výborném tagu nebo projektech, napište, prosím, do komentáře!), který jsem našla na stránce Arvari a Anet. Jedná se o spojení sociálních médií a otázek o knihách. Abych řekla pravdu, moc nechápu, proč tam vlastně jsou sociální média, ale ty otázky jsou zajímavé, tak proč ne! :)






1. Twitter

Tvoje nejoblíbenější knížka pod 200 stránek:

Abych pravdu řekla, moc knížek pod 200 stránek jsem nečetla, a jediná, která se mi pod touto otázkou vybavuje, je kniha nedávno přečtená - The Apple Tart of Hope. Měla 197 stránek a opravdu mě překvapila. A navíc má krásnou obálku! 

2. Facebook

Knížka, do které tě všichni nutili:

Ne, že by mě nutil někdo z kamarádů, ale spíše mě nutily okolnosti. Ano, ano, pamatujete si na trend Stmívání? I já jakožto zarytý knihomol jsem se rozhodla tuto knihu přečíst. Dvakrát. Protože jsem ji ani jednou nedokončila. Ach jo. Jednoduše mě to nebavilo.

3. Tumblr

Knížka, kterou jsi četla, když ještě nebyla populární:

Dobře, budu to brát, když ještě v Česku nebyla populární. Myslím, že to vyhrává Eleanor and Park. O knize jsem se dozvěděla z Goodreads a hrozně se mi líbila. No a když jsem ji u nás našla v cizojazyčné literatuře? Nešlo to jinak, než koupit! Za zmínku určitě stojí i další díla od spisovatelky Rainbow Rowell (například Fangirl - jedna z mých nejoblíbenějších!)




4. Youtube

Knížka, kterou si přeješ vidět zfilmovanou:

Ostré předměty od Gillian Flynn, vynikající spisovatelky psychothrillerů. Mám takový dojem, že její další dílo, Temné kouty, půjde zanedlouho do kin. Já bych chtěla vidět všechny její díla zfilmovaná, Zmizelá je naprosto skvělý kousek!

5. Myspace

Knížka, která se ti líbila, když jsi byla mladší, ale teď už by to asi bylo jinak:

Ach, ty vzpomínky na to, když jsem nejradši četla ,,deníkové knihy''. Všechno to začalo tím, že moje sestra dostala k Vánocům Deník malého poseroutky (to MUSÍTE znát). Pak přišel Deník mimoňky (...holčičí verze Deníku malého poseroutky) a potom další jako Velkej frajer Nate a tak dále a tak dále. Deník malého poseroutky mi nikdo nevezme, a myslím, že ani Deník mimoňky, ale určitě už by se mi nelíbily další a další deníkové knihy, co jsem četla.



6. Goodreads

Knihu, kterou doporučuješ všem:

Tak tohle je jasné a myslím, že odpověď už každý zná! :) Jsou to samozřejmě Hunger Games. Ten pocit, který jsem cítila, když jsem knihu četla, se už asi nikdy nezopakuje. Ale nevadí mi to, protože si knihu aspoň zapamatuji a vždy si na ten pocit vzpomenu! :) Takže, doporučení pro všechny - přečtěte si Hunger Games! Stojí to za to (pokud nemáte hodně slabý žaludek NEBO nesnášíte dystopie - jeden z mých nejoblíbenějších žánrů!).



7. Ask.fm

Na kterou knihu se tě lidé nejvíc ptali:

Na Looking for Alaska nebo Paper Towns. Určitě, protože v dnešní době jsou tyto knihy obrovským hitem, takže jsem je chtěla také zkusit. No, zklamaly mě, ale setkala jsem se spoustou lidí, kteří říkají, že se jim kniha velmi líbila. Tak nevím. Pořád mi ještě na poličce leží Will Grayson, Will Grayson. Zatím nemám odvahu jí číst. 

8. We heart it

Která kniha pro tebe má citový význam:

Asi Zlodějka knih. Ta kniha je tak nádherně napsaná. Brečela jsem u filmu a u knihy jakbysmet. Už jenom ten název - Zlodějka knih! Je to úžasné dílo, které si budu uchovávat jako jednu z nejlepších knih, co jsem kdy četla. 



9. Spotify

V které knize je hlavní hudba, nebo kterou hudbu z knihy máš nejradši:

Ouu, tak to bude trošku problém. napíšu spíš, v které knize je hlavní hudba, protože když jsou v knihách nějaké playlisty, tak se mi obvykle žádné nelíbí. :) Já ráda poslouchám pomalou hudbu, ne žádnou energickou! Hlavní je hudba v knize Tahle píseň ti změní život. Hlavní postavou je teenagerka, která se přes noc stává DJ. Takže je to asi jasné. :)

10. Snapchat

Kniha nebo série, která tě bavila jen chvíli, i když jsi čekala, že bude dobrá:

Série Krásní od Scotta Westerfelda. První díl byl super, druhý ještě taky šel, třetí už mě moc nebavila a čtvrtá byla úplná katastrofa, lépe - výbuch nudy. Ne, nebudu zlá, jednoduše ,,nebyla podle mého gusta". Čekala jsem od ní mnohem víc, protože se uváděla jako dystopie žánru young adult.

A jaké jsou vaše odpovědi na otázky? :)

zdroje obrázků: www.weheartit.com

4 komentáře:

  1. Takový tag se mi líbí! A odpovědi jsou perfektní :) Přepsala jsem si otázky, ve škole zpracuji a odpoledne bude má verze tagu na blogu! Konečně něco originálního ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě se na tvůj tag potom kouknu, jsem ráda, že tě zaujal! :3

      Vymazat
  2. Anonymní26.03.15 9:07

    Anna Elizabeth Potter :D
    Je to pěkný a tag a tvé odpovědi jsou dlouhé a pěkné :) Možná ten tag taky udělám, protože se mi to fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Určitě bych se na něj ráda podívala! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)