neděle 17. května 2015

,

Abeceda knihomola - I



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - I


It's kind of a funny story

Tuto nedávno dočtenou knihu jsem sem jednoduše musela zařadit, protože se mi velmi líbila a s mnoha názory hlavního hrdiny Craiga jsem se ztotožňovala. Musím ovšem říct, že film se mi moc nelíbil - kniha byla oduševnělá, chytrá a zábavná, zatímco film jenom ,,fraška pro teenagery''.




Ilustrace

Ilustrace nejsou rozhodně součástí každé knihy, ale mnohdy hezky doplňují příběh. Já osobně nepotřebuji mít knihy s ilustracemi, nemám to ani moc ráda, ale když se náhodou objeví, tak mi to nevadí. 





Internet

I když je internet požíračem času, nevěděli bychom bez něj spoustu věcí. Bez něj bych si nemohla psát blog, nemohla bych nacházet nové a nové knižní tipy. No jaké by to bylo?!



zdroje obrázků: www.weheartit.com



0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)