neděle 3. května 2015

,

Abeceda knihomola - G



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - G

Green, John

Tohle jméno určitě není někomu neznámé. John Green je bestsellerovým spisovatelem a také youtuberem. Jeho poslední kniha s názvem Hvězdy nám nepřály se stala celosvětovým hitem, který byl dokonce i zfilmovaný. Mezi další jeho knihy patří rovněž oblíbené Hledání Aljašky, Papírová města, The Abudance of Katherines nebo Will Grayson, Will Grayson. Dost už ale obecných řečí, přejděme k mému názoru. Hvězdy nám nepřály se mi opravdu líbilo (v angličtině bylo samozřejmě lepší), nicméně Hledání Aljašky a Papírová města mě neskutečně zklamala. Zdá se mi, že jeho knihy jsou si strašně podobné a příběhy dvou zmíněných mě vůbec nebavily. Will Grayson mi stále leží na poličce. 





Guilty pleasure book

Moje ,,guilty pleasure book'', nebo-li moje kniha, za kterou se trochu stydím, ale přesto mi dělá potěšení, je Deník malého poseroutky. Já vím, ale když ono je to takové milé a vtipné! Musím říct, že poslední díl (ten oranžový) už nemám, ale všechny ostatní ano a pořád se mi líbí! Ani nevím, kolikrát jsem je četla. :D




Giver, The

Uch, přijít na poslední položku mi dalo zabrat! Ale nakonec jsem narazila na knihu The Giver (Dárce), která byla zase velmi úspěšná a já osobně jsem ráda, že jsem si ji přečetla. A ten konec? Otevřený? Jednoduše skvělý! :)



zdroje obrázků: www.weheartit.com



0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)