neděle 24. května 2015

,

Abeceda knihomola - J



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 


Dnešní písmeno - J

Jestli zůstanu

V originále kniha If I stay od spisovatelky Gayle Forman se mi líbila. Rozhodla jsem se jí přečíst, když jsem viděla trailer na připravovaný film. Kniha to byla dobrá, se zajímavým příběhem, místy napínavým a smutným, ale asi nepatří mezi ty nejlepší knihy, co jsem kdy četla. Jsou i lepší.






J.K.Rowling

Toto jméno jistě zná i člověk, který nikdy v životě nic nečetl (i když to si opravdu nedokážu představit). J. K. Rowling je světoznámá autorka bestselleru Harry Potter, který se v dnešním světě bere už téměř jako klasika. Musím se ovšem přiznat, že mě Harry Potter moc nebavil... Nikdo mi to nemůže uvěřit, ale já nevím... Moc mě to nebavilo...




Jedinečnost

Musím říct, že tohle slovíčko jsem ukradla od Marky, protože mě už opravdu nic nenapadalo. :) Každá kniha je něčím jedinečná, ať už příběhem, délkou, zvláštností nebo i nepravděpodobností... Každá má svůj vlastní příběh, obálku, svého vlastního autora. Není kniha, která by nebyla něčím jedinečná.



zdroje obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)