středa 12. srpna 2015

,

Tag Čtecí návyky

Zdravím, mí milí čtenáři!
Když jsem prohledávala blogy, tak jsem našla jeden zajímavý tag. Jmenuje se...


1. Máš doma určité místo na čtení?

Nejradši si čtu v posteli (i když je nevýhoda, že tam za chvilku usnu) nebo v obývacím pokoji na gauči. Nemám nějaká oblíbená místa, spíše obvyklá místa, kde si čtu.

2. Záložka nebo kousek papíru, který se právě válí poblíž?

Ve většině případů záložka, ale já si ji vždycky někam dám a pak ji nemůžu najít, achjo... Takže to ve valné většině u mě končí tak, že si stránku nezaložím a pak deset hodin půl hodiny hledám místo, kde jsem skončila, někdy čtu i nějaké stránky opakovaně. 

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst nebo nejprve dočteš kapitolu?

U mě je tohle dosti zvláštní, mám takové ,,zásady'', kdy můžu skončit číst. Třeba na stránce 180, 10 skončit můžu, ale na stránce 366, 186 (to, které končí šestkou) přestat prostě nemůžu. Nechápu, proč to tak mám, ale prostě to tak je.

4. Jíš nebo piješ během čtení?

Ech, ech, musím se přiznat, že knížku si často beru ke snídani, večeři... No jo, nějak se do příběhu vždycky začtu a pak se mi nechce končit!

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?

Hudbu při čtení poslouchat opravdu nemůžu. Není to zmatek? Na co se mám soustředit - na hudbu nebo na knihu? Co? CO MÁM DĚLAT? 
Omlouvám se, právě jsem se v tom nějak ztratila. :D Každopádně, moje sestra při čtení hudbu poslouchá a já to nechápu. Co se týče televize, tak to není, že bych se na ni koukala, ale často jsem v obýváku s mámou, která kouká na něco v televizi a já si u ní čtu. Sice se mi hůř soustředí, ale to mi až tolik nevadí. 

6. Čteš vždy pouze jednu knihu nebo několik naráz?

JEDNU KNIHU. Takové mrhání číst víc knih naráz! Pak bych je všechny dočetla a neměla bych zase co číst! HRŮŮŮZA!

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?

Dale by se říct, že kdekoliv. Pořád někam cestuji metrem, tramvají nebo autobusem, takže tam si vždy vytáhnu nějakou knihu, ale doma je samozřejmě doma. 



8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?

Pouze ve své mysli. Nahlas čtu pouze ve škole, protože mám prý ,,jemný, a přitom silný hlas''. Když si představím, že bych si četla nahlas knížku YOU... Ech.

9. Čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?

Kapitoly nepřeskakuju, ale když je někde až moc dlouhý popis, je to moc zdlouhavé, tak to přeskočím... Ups!

10. Lámeš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?

Snažím se ho nelámat, ale když pak nějakou velkou bichli čtu dlouho, tak se mi bohužel na hřbetu pár vrásek objeví.

11. Píšeš do knih?

NE! Jak prostá odpověď!



zdroje: www.weheartit.com










0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)