sobota 29. srpna 2015

,

VÝSLEDKY SOUTĚŽE!

Zdravím, mí milí čtenáři!
Jistojistě vás zajímá, jak dopadla soutěž na tomto blogu, která probíhala v týdnu 17.8 - 24.8.. Jaké jsou tedy výsledky?



Musím říct, že vybrat vítěze nebylo vůbec jednoduché. Otázka kdy se vám film líbil více než kniha byla dosti pekelná, to uznávám, ale vy jste si s ní poradili na výbornou. Objevovaly se zde filmy jako Hvězdy nám nepřály nebo Harry Potter (a to nejčastěji). 
Vždy jsem s nadšením procházela vaše názory, mám teď mnoho tipů, co si přečíst nebo na co se podívat. Věřte, že adeptů na vítěze jsem měla několik (a ani tvé šance rozhodně neklesly pod nulu, Aničko :D). 
Na druhou stranu jste ovšem často chybovaly v první otázce, a to kolik recenzí na anglické knihy mám na blogu. Někdo napsal 0 (...ehm, ehm), někdo třeba 67 (to už je zase příliš! :D). Správná odpověď je 34! A nakonec tato otázka rozhodla o vítězi mé soutěžě. 
Takže, spusťte fanfáru...
Výhercem soutěže se stala Lucka z blogu http://dreamer-scribbler.blogspot.cz! Obrovská gratulace, doufám, že ceny potěší! A vy ostatní - nezoufejte, vaše odpovědi byly super, třeba ještě někdy uspořádám soutěž! :)

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)