pondělí 30. ledna 2017

,

Jak jsem byla na Harry Potterovi


Zdravím, mí milí čtenáři!
Tuto sobotu jsem zase byla přinucena  ... Tedy, ještě jednou. Tuto sobotu jsem na naléhání mé sestry a kamarádky navštívila Harry Potter a Kámen mudrců - koncert, který se konal v O2 aréně. Nevadilo mi to, protože miluji filmové soundtracky, a i přesto, že Harryho Pottera nemám zdaleka tak nakoukaného (ehm ehm), soundtrack by musel poznat snad každý.

Když jsme se usadily na naprosto skvělá místa, která byla přímo uprostřed, tudíž jsme nemusely nějak bolestivě otáčet hlavu, za pár minut film i koncert začal. Zatímco na plátně se promítal první díl v originální verzi s českými titulky (ach, ty britské přízvuky!), orchestr hrál každičký tón, který ve filmu zazněl. Tedy aspoň doufám. Nedalo se rozeznat, jestli to bylo ve filmu či to opravdu hrál orchestr, tak to bylo přesné. Ale jelikož jsem se potřebovala nějak přesvědčit, párkrát jsem pokukovala po dirigentovi a hráčích a opravdu hráli, takže má zvídavá duše byla klidná.

I přesto, že jsem Harry Potterem nepolíbená, první díl si pamatuji, protože už jsem ho alespoň pětkrát viděla. Jistě, nepamatuji si všechny detaily, ale hlavní je, že podstatnou část příběhu si pamatuji. Viděla jsem to už ovšem strašně dávno, takže jsem byla ráda, že si film zopakuji. Áďa a kamarádka Anička vedle mě samozřejmě říkaly všechny repliky nazpaměť a byly úplně u vytržení, já jsem měla oči upřené na obrazovku a poslouchala slastnou hudbu. Co se holkám ovšem moc nelíbilo, byl fakt, že jsem na koncertě měla tričko Fantastická zvířata. A taky ponožky. A knihu samozřejmě. Víte, že sám Eddie Redmayne namluví audioknihu Fantastická zvířata? MUSÍM JÍ MÍT! 



Ach, panebože, zase jsem se nechala unést, už i tady na blogu. Když jsem začala o Fantastických zvířatech, holky dělaly, že mě neznají. Na koncert Harryho Pottera se to (prý) přeci nehodí! Já jsem ovšem hrdě ukazovala triko všude kolem. 

Koncert s filmem se mi velmi líbil, byl to skvělý zážitek a věřím, že kdybych Harryho Pottera milovala tolik, jako Áďa, Anička a všichni ostatní v aréně, tak bych byla naprosto nadšená. Pro mě ovšem stále vyhrávají Fantastická zvířata. I tak to bylo úžasné!

A mimochodem, moc mě potěšilo, že mě jedna holčina po koncertě přišla pozdravit, protože mě zná z YouTube! Pokud to čteš, moc děkuji, udělalo mi to obrovskou radost! :)



Byli jste také na koncertě? Jak se líbil vám? 

6 komentářů:

  1. To musel být opravdu skvělý zážitek ♥ HP naprosto miluju a tohle by bylo něco pro mě :D www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O koncertě jsem vůbec nevěděla, to je škoda. Musel to být parádní zážitek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, ráda jsem si početla, aspoň takhle zprostředkovaně, jaké to bylo :) O akci jsem věděla, ale váhala jsem jestli jít nebo ne :) No musel to být parádní zážitek :) Já nakonec zvolila, že půjdu na Pána prstenů se soundtrackem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tak to bude také určitě skvělé.

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)