neděle 1. února 2015

, ,

Nové knihy za poukaz a jedna z Londýna

Zdravím, mí milí čtenáři!
Dnes se vám hlásím s novými knihami. Na psaní tohoto článku se vždy těším, tak nebudeme nic zdržovat a jdeme na to! Klikněte prosím na celý článek! :)


Lámete si hlavu nad tím, proč se tento článek tak jmenuje? Hned vám to vysvětlím. Nové knihy za poukaz - ve škole jsem za výhru v soutěži dostala poukaz do knihkupectví. Jedna z Londýna - zase mi přišla kniha od známé z Londýna. Záhada vyřešena! :)



Film jsem viděla poprvé teprve nedávno, ale strašně se mi líbil, a tak jsem si knihu Cloud Atlas chtěla i přečíst. Je mi ovšem jasné, že angličtina tady nebude tak jednoduchá, protože se tam prolínají různé doby, od minulosti až po budoucnost. Mimochodem, který příběh se vám nejvíce líbí? Mně se asi nejvíce líbí příběh z budoucnosti, příběh Sonmi.



Jelikož Cloud Atlas nebyl tak drahý, aby naplnil celou hodnotu poukazu, musela jsem si vybrat ještě jednu knihu. Docela dlouho jsem vybírala, až jsem si vybrala knihu s názvem Elizabeth is missing. Anotace o zapomnětlivé dívce vypadá zajímavě, jsem velmi zvědavá, jaká kniha nakonec bude. Málokdy se mi totiž stává, že o knize vůbec nic nevím. 



A nakonec kniha, ze které mám největší radost - Love letters to the dead! Po této knize jsem velmi dlouho toužila, protože má strašně zajímavý námět - dívka píše dopisy zemřelým hvězdám jako Kurt Cobain nebo Amy Winehouse a zároveň se srovnává se smrtí své sestry. Na obálce knihu dokonce doporučuje autor knihy The Perks of being a wallflower! :) Tak uvidíme! 








2 komentáře:

  1. Ta poslední teda vypadá moc dobře :) Jsem ráda i za tebe :D Já dostala za vysvědčení dvě knihy a vím, že ostatní kamarádky je strašně dlouho sháněly takže jsem za ně ráda (i když jsem si je nepřála)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že mě nezklame! :D Páni, a jaké?

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)