pondělí 2. února 2015

,

Ohlédnutí za lednem

Jak už je zvykem na začátku měsíce, přináším vám článek, který shrnuje různé oblíbenosti za měsíc leden.

Oblíbená kniha


Jako oblíbenou knihu ledna můžu s jistotou označit Temné kouty od Gillian Flynn. Způsob, jakým píše mé oblíbené psychothrillery, je neskutečný! Čtou se s lehkostí, a přitom jsou tak napínavé! 



Oblíbený film


Tento měsíc jsem shlédla docela dost filmů... A tak nyní napíšu dva. Jeden je film, který jsem milovala v dětství a nedávno jsem se na něj zase koukla. Jmenuje se Lví král, ale toho snad každý zná . Pokud ho snad někdo neviděl, tak okamžitě nařizuji zasednout před televizi a kouknout se na něj! Lví král je nádherný film s krásnými písničkami a úžasným příběhem. Tolik superlativ v jedné větě už přeci musí svědčit o tom, že tento film je jednoduše neuvěřitelný! A druhým filmem je film Whiplash, který nyní běží v kinech. Je to přesně můj typ filmu, psychologický a dramatický. Rozhodně se na něj také koukněte! :)





Oblíbená píseň


Vlastně ani nevím. Počkat! Vím! Hodně se mi zalíbila píseň Take me to church, kterou jsem poprvé slyšela díky mé skvělé kamarádce (ano, té knihomolce a znalkyni filmů a hudby :)).

Oblíbený moment


Výhra v soutěži. Jsem ráda, že se moje psaní někomu líbí a že opravdu snad za něco stojí! :)

Oblíbená činnost


Procházení se po Praze nebo ODPOČINEK! Učení je strašně těžké, a tak je nejlepší si zajít s kamarádkami do kina, číst nebo sledovat filmy. 

2 komentáře:

  1. Já jí moc neholduju, jsem na 30, stránce u Zmizelé a vůbec mě to nebere. Možná se do ní někdy začtu, nevím.
    Jinak Lví král je moje nejoblíbenější pohádka! Je prostě plný emocí a vždycky jsem brečela, když umřel Mufasa! To byl jeden z nejhorších okamžiků. Dodnes s bratry používáme některé repliky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda...Vidělas film? Možná tě zaujme, je vážně výborně udělaný! :) Přesně tak! A ty písničky jsou nádherné!

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)