pondělí 1. května 2017

,

Vancouverský speciál ve fotkách

Zdravím, mí milí čtenáři!
I přesto, že věřím (i doufám), že jste se podívali na mé nejnovější video, tak jsem se rozhodla udělat pro vás i takový fotočlánek. Proč? Všechny členy mé rodiny jsem otravovala s tím, aby mi vyfotili co nejlepší fotku na Instagram knižního blogu, takže z toho vzešlo mnohem víc fotek, než jsem vůbec použila. A proč je nechat ležet ladem, že? (Ach, jaký to mnou nevelmi používaný výraz.)

Takže TADY JSOU!


Na fotce stojím před Vancouver Public Library, která vypadá jako Koloseum!


První den - ihned jsem mířila do knihkupectví.


Pořídila jsem si i tuto krásnou edici A Monster Calls, kterou jsem vyfotila s výhledem na Vancouver!


Další kniha, kterou jsem velmi chtěla - The Hate U Give - před Telus Science World.


ACH BOŽE, KDO JE TAKY FANOUŠKEM STRANGER THINGS?!


A tady máme knihu We Are Okay s výhledem na Vancouver ze Stanley Parku.


Eleven podruhé, tentokrát u totemů ve Stanley Parku.



A já u totemů s knihou Thicker Than Water, kterou jsem minulý rok sháněla v New Yorku!



Jedno ze zdejších menších knihkupectví - Tanglewood Books.


Výhled na hory byl vždy neskutečný.


A výhled na hory s knihou!


Před budovou v krásném městě Victoria, které je také hlavním městem Britské Kolumbie. 


Máma mi koupila tuhle krásnou záložku s kosatkou!



Knihy ve zdejším Munro's Books.


A já jak chci u knih zůstat. Všimněte si, prosím, jak vedle mě vyčnívá The Knife of Never Letting Go a nahoře visí plakát Hunger Games! ČISTĚ NÁHODNÉ.


Překrásné knihkupectví v překrásné Victorii!


Zapamatujte si - Munro's Books, Victoria.


Ve zdejším uměleckém marketu jsem se taky musela nechat vyfotit s knihou.


Další roztomilé knihkupectví ve Victorii!


A tady už jedeme trajektem zpátky do Vancouveru a Áďa si pochutnává na muffinu (já ne, mně bylo špatně z lodi, na které jsme pozorovali kosatky).


I zdejší pláže jsou úžasné!


No není to nádhera?


S mámou jsme si musely vyfotit naše nové ponožky! JDFNBOIAJDFBN JSOU TAK ROZTOMILÉ!


Jo, fantazii se meze nekladou.


Podívejte na tu super husu! Photobombla mi fotku.


TO JE TAK KRÁSNÉ VYDÁNÍ.


A TY OBÁLKY.


A nová kniha!


Já u dalšího totemu. S knihou, jak jinak.


Na visutém mostě Capilano Suspension Bridge! 


A výhled na Vancouver. 

Výlet byl skvělým zážitkem, který mě ještě více utvrdil v tom, že Kanada je opravdu překrásná země (a má také překrásné knížky, co si budeme povídat).


                                      

4 komentáře:

  1. Nádherný článek i video. :) Mohla bych se zeptat, zda-li si v nějakém knihkupectví narazila na jakoukoliv podepsanou knihu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :3 Teď si úplně nevybavuji, ale v některých knihkupectvích se určitě prodávají. :)

      Vymazat
  2. Super foto článek! Více takových, prosím! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)