sobota 27. září 2014

,

Co je nového?

Zdravím, mí milí čtenáři!
Znovu se vám ohlašuji po týdnu. Musím se přiznat, že ještě stále nemám dočtenou knihu The Maze Runner... Já vím, já vím, ale už mi zbývá jen pár stránek, opravdu! Potom se vrhnu na Gregor The Overlander nebo možná na nějakou tu povinnou četbu, ech. Chystám se jít do kina (a doufám, že se mi to povede) na film If I stay, určitě bych chtěla vidět i Zmizelou a možná i ten Labyrint:Útěk, když už to čtu. :) Dočetla jsem se i úžasné novinky, jako třeba to, že konečně i u nás vyjde DVD Hvězdy nám nepřály a že vyjde i třetí díl trilogie Kruh! Jupí! Ten měl totiž vyjít už dávno, ale nějak se to zpozdilo. A co vy? Jak se vy vypořádáváte se školou a co čtete?



zdroje obrázků: www.weheartit.com

1 komentář:

  1. On má vyjít další díl kruhu? To vůbec nevím!
    Podle mě už THIOS je na dvd, když je dabing hotov.
    Snad se ti povede jít na ten film, mně se líbil. :)
    - www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)