pondělí 1. září 2014

,

Ohlédnutí za srpnem

Oblíbená kniha

Asi určitě kniha If I stay. Když jsem se dozvěděla, že je to zfilmované, hned jsem si ji chtěla přečíst. A chybu jsem neudělala. Nemyslím si to. If I stay je nádherný a silný příběh. Navíc se hrozně těším na film! :)





Oblíbený film


Když jsem jela autobusem na Slovensko, měla jsem možnost shlédnout si spoustu nových filmů. Většinou oscarových! Viděla jsem Argo (výborný film, u kterého jsem téměř brečela, ale není pro slabší povahy) a Gravitaci (také jsem téměř brečela!). Také jsem viděla 12 let v řetězech (a u toho jsem už opravdu brečela!). Shlédla jsem ale samozřejmě i film na odreagování - Kouzelníci. Podle mého názoru je to strašně vtipný film, odpočinkový a já se vážně pobavila. Takže tyhle filmy jsem viděla, ale nevím, který by měl být oblíbený. :) Všechny měly něco do sebe. 

Oblíbená píseň

Slyšeli jste už píseň Oblivion od Bastille? Tahle skupina se mi začíná čím dál více líbit a tato píseň je prostě neskutečná. Vždy mě z ní mrazí! :) Navíc mi tak trochu připomíná Hvězdy nám nepřály, protože Augustus se taky bál zapomnění (oblivion - zapomnění). Poslechněte si to! :)



Oblíbený moment


Týden na Slovensku s babičkou a dědou, procházení se, chození na výlety.... Toť krása!

Oblíbená činnost


Psaní recenzí. Přes prázdniny jsem přečetla spoustu knih, které jsem samozřejmě potřebovala zrecenzovat! :) Jenomže přes školní rok nebudu mít tolik času, takže knihy tady nebudou tak často, ale budu se snažit! :) 

A co vy a váš srpen? Dejte vědět v komentářích! :)

zdroje obrázků: www.weheartit.com


2 komentáře:

  1. Taky se na knížku chystám, čekám něco podobného jako Hvězdy nám nepřály, tak snad se mi bude líbit :) Schovávám si ji na přečtení těsně před začátkem promítání v kinech, abych nemusela na film čekat moc dlouho :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)