neděle 5. července 2015

,

Abeceda knihomola - P



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 



Dnešní písmeno - P

Paper Towns

Ano, ano, každému určitě dochází, o jakou knihu se jedná.  Je od, v současné době velmi populárního, spisovatele Johna Greena. Každému se líbila a pěl na ní ódy... Ale já mezi tyto lidi nepatřím. Začátek se zdál dosti slibný, ale poté to zase spadlo do toho, že jsem se musela nutit, abych to vůbec dočetla. Zajímal mě jedině konec. A ani ten nebyl tak úžasný. 




Peeta

Tady se ovšem asi rozplynu. Peeta je jeden z dvojice hlavních postav v Hunger Games (ale to všichni určitě víte). Je to milý pekařův syn, který už odmala miluje Katniss. Jaká je pak náhoda, když zrovna ona je s ním vybrána do Hunger Games. Ale je to vlastně smůla - jeden z nich zákonitě umře, nebo oba. Peeta se v příběhu vyvíjí, dospívá, ale i přesto si drží svou přátelskou a milou povahu. Kapitol ovšem dokáže všechno, takže když ho zajmou...




Papír

Zamysleme se... Jack by mohly vzniknout knihy, kdyby neexistoval papír? Na co by se pak psalo? Jaký materiál by snášel nános nekonečných písmenek, která by tvořila příběh?






zdroje obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)