neděle 12. července 2015

,

Abeceda knihomola - Q



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 



Dnešní písmeno - Q

Quick, Matthew

Matthew Quick je autorem knihy, které jsem se hodně bála - Terapie láskou. Knížka mě ale velmi příjemně překvapila, byla nádherná! Dokonce mi u ní i ukápla slza - při představě, že dospělý muž, který se právě vrátil z léčebny plný pozitivního myšlení, tak krásně a naivně věří... Nádhera. 




Quentin

Hlavní postavou Paper Towns je Margo a Quentin, který do ní byl strašně zamilovaný, a když zmizí, tak se za každou cenu rozhodne jí najít. Zná jí on opravdu nejlíp?




Quarter Quell

Legendární čtvrtohry v Hunger Games. Každé čtvrtohry se stane něco speciálního - vybere se například dvakrát více splátců. Co se ovšem stalo při jubilejních 75. Hrách - čtvrtohrách - je opravdu hrozné. Do arény mají zase jít splátci, kteří si Hunger Games prošli a vyhráli. Takže se vlastně vrací do své noční můry.



zdroje obrázků: www.weheartit.com




0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)