čtvrtek 16. července 2015

,

Reorganizace knihovny!

Zdravím, mí milí čtenáři!
Jelikož naše knihovna byla už dosti zaneřáděná, tak jsme se se ségrou rozhodly, že ji zase pěkně uložíme, protože knihovna se mi na našem pokoji líbí úplně nejvíc (samozřejmě). :)


A jak to tedy vypadá? V celém článku se to dozvíte! :)




První polička patřící mně prošla vcelku velkou změnou. Chtěla jsem ji upravit trošku novějším a netradičnějším způsobem. Na různých stránkách jsem viděla, že si lidé knížky takhle ,,vystavují'', a mně se to hodně zalíbilo, takže jsem to zkusila. Na této poličce se nachází knihy, na něž jsem asi nejvíce pyšná (kromě Hunger Games a Divergence, ty mají svojí vlastní poličku). Až na jednu výjimku, a to Ostrov lhářů, jsou všechny knihy v angličtině. 


Další polička patřící Ádě je zaplněná jejím milovaným Harrym Potterem, knížkami a grafickými romány, které si týkají Game of Thrones, a dalším jejím oblíbeným seriálem je Doctor Who, takže se ještě dvě knihy tohoto týkají. Poslední útlá knížečka je prý knížka jejího dětství (ale já jsem jí nikdy nečetla). Čarodějka od Roalda Dahla.


Další polička patřící mě - vévodí jí nádherná knížka Zlodějka knih. Z levé strany můžete vidět oblíbenou Terapii láskou, Velkého Gatsbyho, Still Alice, Since you've been gone od vcelku známé spiosvatelky Morgan Matson a Struck by lightning od Chrise Colfera (knížka, kterou jsem původně nechtěla číst, ale hrozně se mi líbila). Z pravé strany můžete vidět malé knížky. Jsou to takové mé poklady, protože Extremely loud and incredibly close je přenádherná kniha, The Help jakbysmet (tyto dvě mě dokonce rozbrečely) a nakonec One Day, skvělá knížka od kamarádky Káti, kde konec vás úplně odrovná. 


Další polička patřící Ádě - na ní se lesknou tři díly knížek od Chrise Colfera s názvem The Land of stories - někomu by se to možná mohlo zdát jako pohádka, ale ve skuečnosti to můžou číst všichni. Poté nedoporučovaný Hvězdný prach a nová knížka Stopařův průvodce galaxií. Poslední, co vidíte, je osm svazků manga komiksů Death note, na nichž v poslední době strašně moc ,,ujíždí''.


Na další poličce patřící mě se nachází všech dvanáct dílů Roztomilých malých lhářek - ty tmavé jsou česky, ty barevné pak anglicky. Momentálně se čtením dalších knih nepokračuju, protože už mě to jednak moc nebavilo (na začátků vždycky někoho podezřívaly, že je A a na konci se ukázalo, že to není pravda), a hlavně tady další díly nejsou k dostání. Vedle nich se nachází mé oblíbené tři knížky od spisovatelky Gillian Flynn - Zmizelá, Temné kouty a Ostré předměty.


Na této Ádině poličce se nachází spousta knih doporučovaných ve videu - Metro 2033, Vypravěčka, Americkí bohovia, Erebos, dále tady máme pokračování Metra 2033 s názvem Metro 2034, knihu Sherlock (miluje Sherlocka), sérii Percyho Jacksona, kterou rozhodně doporučuje, Bzrk a nejnovější knihu Pěna dní.


Na této Ádině poličce se nachází naše oblíbená trilogie Kruh, Oheň a Klíč, potom série Podzemí, kde jí stále chybí jeden díl, doplňující knihy k Harrymu Potterovi (Bajky Barda Beedleho, Fantastická zvířata a kde je najít, Fampfrpál), předposlední knihou je grafický román Divoké karty a nakonec Hamlet od Shakespeara, který se Ádě velmi líbí.


A posledním oddělením je to, kde trůní nejlepší knihy všech dob - Hunger Games, potom série Divergence, pokračování Rezistence, Allegiant a doplňující Four. Je zvláštností, Divergenci mám ve slovenštině, Rezistenci v češtině a Allegiant v angličtině - taková cizojazyčná série. :) Poslední knížkou je Humans of New York s nádhernými fotografiemi.

A co vy? Taky rádi organizujete knihovnu? 








0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)