středa 1. července 2015

,

Ohlédnutí za červnem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Jsem tady zase s ohlédnutím, tentokrát za červnem - posledním měsícem ve školním roce, kdy už se nikomu nechce nic dělat. Pojďme na to!

Oblíbená kniha


Případ Amelia. Nebyla to sice úplně kniha, nad kterou bych dlouho přemýšlela a měla u ní otevřenou pusu dokořán, nicméně poslední stránky jsem dychtivě a rychle četla, abych se konečně dozvěděla, co se doopravdy stalo. Takže asi proto je oblíbenou knihou tohoto měsíce. :)




Oblíbený film

Temné kouty, film podle knihy výborné spisovatelky Gillian Flynn, kterou já osobně zbožňuju. Když jsem se ovšem před filmem podívala na hodnocení (já vím, proč to dělám?), tak se mi neukázalo zrovna lichotivé... Nicméně, zatáhla jsem do kina i ségru, abych se nebála. A víte co? Ono to bylo vážně dobré! Možná i kvůli tomu, jak jsem čekala, že to bude hloupost, se mi to líbilo. Drželo se to knihy, bylo to napínavé a já se moc bavila. Dokonce i ségře se to moc líbilo (a to takovéto filmy nemá ráda!). 




Oblíbená píseň

Asi nemám moc oblíbenou píseň za tento měsíc. Pojmu to tedy takhle - začala jsem poslouchat nové CD skupiny Florence and the machine na doporučení mých kamarádek. Ještě jsem ho nedoposlouchala, ale to, co jsem zatím slyšela, opravdu stojí za to.




Oblíbený moment


Více volna, koncert Alt-J, více času na čtení, na koníčky, školní výlet, přespávačka... :)

Oblíbená činnost

Natáčení videí! Přišlo to znenadání a opravdu mě to moc baví! :)

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)