úterý 23. srpna 2016

SOUTĚŽ BLOGU KLÁŘINY KNIHY! (od 23.8. do 2.9. 2016)

Zdravím, mí milí čtenáři! 
Jak si jistě pamatujete z minulého roku (i když, ech, to už je dlouhá doba), na oslavu narozenin svého blogu/blogspotu jsem uspořádala soutěž o anglickou knihu.
Hádejte co?
ROZHODLA JSEM SE JI USPOŘÁDAT ZNOVU! 
Máte radost?
Tentokrát se bude soutěžit o knihu přivezenou přímo z Toronta! Možná na vás dýchne ten kanadský vzduch! :) Torontská knihkupectví jsou zatím nejlepší, která jsem navštívila (tím myslím hlavně obsahem knih, ale i vzhledem se umístila velmi vysoko), a tak jsem se rozhodla, že do mého přecpaného kufru nacpu navíc jednu knihu pro šťastlivce, který po vyplnění formuláře a zaslání kreativní fotky s oblíbenou knihou (vše se ale dozvíte ve formuláři) vyhraje! 

FORMULÁŘ ZDE

O co se tedy hraje?
O knihu Tiny Pretty Things od Sony Charapoitra a Dhonielle Clayton! Tuto knihu jsem sháněla po různých knihkupectvích asi tři roky a konečne jsem se k ní dostala! Už jsem ji i dočetla a strašně se mi líbila, tak jsem se rozhodla, že i vás potěšila tímto příběhem. Navíc, když už je to tedy z Kanady, k výhře přidám i bonbóny z javorového sirupu ve tvaru javorového listu (nezkoušela jsem je, ale snad budou dobré :)) a pár záložek. 
Do kdy můžete soutěžit? 
Soutěží se od 23.8. do 2.9. 2016. 

Hodně šteští! And may the odds be ever in your favor! 


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)