středa 3. srpna 2016

,

Klářiny knihy - Minirecenze na Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    pokud si vzpomeneš, tak už jednou jsem Ti psala ohledně psaní recenzí na blog Guardianu. Chtěla jsem se Tě zeptat, jestli jsi našla nějakou jinou stránku, která by Guardian nahrazovala.
    Já jsem hledala, ale bohužel jsem nic podobného nenašla, o čem bych Ti mohla dát vědět:(
    Moc děkuji za Tvůj čas a Tvoji jakoukoliv odpověď.
    Měj se hezky a určitě nepřestávej v psaní blogu a natáčení videí, protože mám moc ráda tvoje recenze a vždycky se nějakou knížkou inspiruji a musím si ji přečíst ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Vzpomínám si, ale také jsem bohužel nic nenašla a hodně jsem se snažila. Moc děkuji, že jsi na mě myslela. :) Děkuju! :3

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)