středa 13. srpna 2014

Hra lží- Hide and seek



Autor: Sara Shepard

Nakladatelství: Harper (zakoupeno v anglickém jazyce)

Rok vydání: 2012 (originál)

Obsah


Podezřelým číslo jedna je nyní Suttonina sestra Laurel. Emma se jí vyhýbá, ale zároveň zjišťuje podrobnosti, které by jí mohly usvědčit z toho, že opravdu zabila Sutton. Opravdu se vyděsí, když v Laurelině pokoji najde tenisovou raketu celou od krve.... Její kluk Ethan jí samozřejmě se vším pomáhá. Na oslavě narozenin Suttonina otce se ovšem stane něco, co jí donutí přehodnotit její seznam podezřelých. Vrahem je možná někdo úplně jiný, někdo, u koho by to nečekala. Nakonec se do cesty připlete někdo, koho Emma myslela, že už nikdy, nikdy nepotká.

Více v celém článku!


Ukázka


Keep your friends close, and your enemies closer. Especially when that enemy might know the truth about where Emma's number-one murder suspect was the night I died.

Přátele si drž blízko a nepřátele ještě blíž. Hlavně když ten nepřítel může vědět pravdu o tom, kde byl Emmin podezřelý číslo jedna tu noc, kdy jsem umřela.

Můj názor



Po prvním dílu je tenhle druhý nejvíce šokující. Opravdu, stalo se tam něco, co by mě ani ve snu nenapadlo!

 A ten, koho Emma potkala.... Já bych to vážně nevydržela předstírat, že jsem někým jiným. Alespoň má Ethana, který jí věří a pomáhá. 

Špatné také je, že teď musím na další díl hodně dlouho čekat, protože tady se série Hra lží v angličtině nevydává. Ale já chci vědět, jak to dopadne!



Hodnocení:
7,5/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)