úterý 12. srpna 2014

Nádherný zmatek

Originální název: Beautiful chaos

Autor: Kami Garcia, Margaret Stohl

Nakladatelství: Knižní klub

Rok vydání: 2012, 2011 (originál)












Obsah


Jelikož Lena přivolala měsíc vyžádání dříve, než měla, tak se na světě dějí velice podivné věci- jako třeba invaze kobylek, rekordní horka nebo vedro v zimním období. Lena se nakonec stala Světlou i Temnou zaklínačkou, což byla asi ta nejlepší volba, jelikož se stále bála, aby se nestala Temnou. Její oči jsou nyní krásně dvoubarevné- jedno oko zlaté a druhé zelené. Lena, Ethan a ostatní se snaží zjistit, jak spravit situaci ve světě, aby už nebyla ani horka, ani kobylky. Kvůli tomu musí najít někoho, kdo je přezdíván Jeden, jenž jsou dva. A nikdo by snad nikdy nečekal, kdo to nakonec je....

Více v celém článku!


Ukázka


Stál jsem na vrcholku bílý vodárenský věže a díval se na měsíc. Postrádal jsem už úplně stín. Jestli v tu chvíli svítily hvězdy, neviděl jsem je. Pode mnou se rozprostíralo Summerville a jeho roztroušený, osamělý světýlka. A pak už jen temnota směrem k jezeru.





Můj názor


Tento díl byl- dle mého názoru- lepší než ten předešlý. Představte si, že by bylo třicetistupňové vedro v zimě? Nebo kobylky byly všude na cestě? Bylo tam napětí a.... prostě to hodnotím jako velice dobrý díl s překvapivým a smutným koncem.Už ani ten John Breed mi tam nevadil.... :)



Hodnocení:
8/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)