neděle 24. srpna 2014

,

Knižní řetězovka no. 4


Další část knižní řetězovky od Luu


34. Vrátilas někdy knihu do knihovny bez toho, aniž bys ji přečetla? 
Když jsem byla menší a ještě jsem knihovnu navštěvovala, tak se mi to možná někdy stalo. Jednou. Dvakrát....

35. Oblíbená knižní postava?
Ohohohó, jenom jedna? PROČ mi tohle děláte? To nejde! Ale dobře, pokusím se vybrat pouze jednu. A tou bude- tamtadadá- Cath z knihy Fangirl. Proč? Protože jsem se s ní v tolika věcech ztotožňovala! Měla ráda psaní, byla nesmělá a jednoduše se mi zdála strašně sympatická.

36. Oblíbený knižní záporák?
Nemám ráda záporáky. :D 

37. Knihy, které se obvykle beru na prázdniny?
Ty, které se naskytnou. Nějaké, co jsem ještě nečetla. :) Čtení na pláži je bezva!

38. Nejdelší doba, kterou jsi nečetla?
To si vážně nepamatuji! A jelikož si to nepamatuji, znamená to, že....to bylo hoooodně dávno. Já čtu pořád!

39. Kniha, kterou jsi nedokázala/nemohla dočíst? 
Jak jsem zmiňovala nejhorší knihu, tak tohle je taky ten případ- Kompars od Scotta Westerfelda. Tak hrozně mě to nudilo!

40. Co tě nejdřív dokáže při čtení vyrušit?
Nevadí mi číst při televizi, ale vadí mi rozhovor. Když slyším blízko sebe dva lidi, co si povídají, nedokážu se soustředit.

41. Oblíbená filmová adaptace?
Hunger games. Rozhodně. Jsem ráda, že to nepokazili (podle mého názoru) a filmy se řádí mezi mé nejoblíbenější. Taky už se nemůžete dočkat na Mockingjay? :)

42. Adaptace, která tě totálně zklamala?
Nádherné bytosti. Knihy jsem si přečetla hlavně kvůli tomu, že jsem viděla trailer na film, a velmi se mi líbily. Ale adaptace? Hrůza! Spojili dvě knihy! To ne!

43. Jak často čteš spoilery?
Nechci je číst. Zkazilo by mi to zážitek z celé knihy! Právě proto v recenzích neprozrazuji konec, ani v mém názoru, protože vám nechci zkazit překvapení. :) Jednou nebo dvakrát jsem si je malým nedopatřením přečetla a pak jsem byla naštvaná. Hodně!

44. Nejvíc peněz, které si najednou minula v knihkupectví?
Nevím, nepamatuji si to, ale určitě to bylo hodně, když byl ve všech knihkupectvích jeden den v dubnu Den bez DPH na knihy. Učiněný svátek! 

To je vše! Více příští (předškolní) neděli! 

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)